Доставка та Оплата

1. Загальні положення

Замовлення за допомогою функціоналу сайту(через кошик) або електроною поштою у довільній формі приймаються цілодобово

Обробка замовлень менеджерами здійснються з 9 до 18 години щодня окрім вихідних та святковий днів

Інформація про наявність товару уточнюється менеджером при обробці замовлення. Менеджер повідомляє замовника про наявність товару, за необхідності уточнються деталі та зміст замовлення, після чого замовнику надсилається рахунок до оплати

Фотографії товару на сайті можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду товару.

Описи та характеристики товару не претендують на вичерпну інформативність та можуть містити друкарські помилки.

Помітили неточність? Повідомте нам у зручний спосіб.

2. Оплата

Оплата замовлення здійснюється за безготівковим розрахунком(згідно з рахунком-фактурою).

3. Доставка

Відвантаження товару здійснюється після отримання оплати.

3.1. Самовивіз

Послуга самовивозу безкоштовна.

Термін готовності товару до відвантаження погоджується із менеджером при оформленні замовлення.

3.2. Доставка по Україні.

Відправка здійснююється поштовою службою: «Нова Пошта».

Вибрати найближче до Вас відділення можливо при оформленні замовлення.

ВАЖЛИВО !!!

Доставку оплачує одержувач при отриманні товару.

Вартість доставки - згідно з тарифами оператора.

Терміни доставки визначає перевізник.

При відправці ми ретельно пакуємо Ваше замовлення і страхуємо посилку. Страхова сума посилки завжди дорівнює вартості товару з Вашого замовлення.

Безкоштовне зберігання замовлення в пункті видачі - до 5-ти календарних днів (за винятком неділі, неробочих і святкових днів).

У разі, якщо Ви скористалися доставкою поштового сервісу «Нова пошта» і не забрали посилку протягом 5 днів, починаючи з 6 календарного дня - послуга зберігання платна, згідно з тарифами оператора.

Зверніть увагу! У разі, якщо Ви не забрали посилку протягом 30-ти календарних днів з моменту прибуття посилки в відділення - така посилка буде вважатеся неактуальною та перевізник має право розпорядитися нею на свій розсуд.
Кошти за товар не повертаються.

Будь ласка, завжди перевіряйте товар на цілісність упаковки, наявність розривів та наявність всіх одиниць товару при отриманні замовлення.

У разі виявлення некомплекту або пошкодження товару необхідно скласти акт та претензію при отриманні товару, відразу в відділенні перевізника. Вам буде компенсована сума замовлення та оплата доставки.

Ми не гарантуємо вирішення спірних ситуацій з товаром на Вашу користь, якщо товар не був перевірений при отриманні.